Veel gestelde vragen

Vragen en antwoorden

1) Hoe worden de artikelen van CottonCounts verpakt?

Alle bestelde producten worden feestelijk als een cadeau verpakt; ook al is het voor uzelf! En daarvoor brengen wij u uiteraard niets extra's in rekening. Een CottonCounts-product ontvangen, hoort een feestje te zijn!

 

2) Kan ik CottonCounts ook bij mij thuis laten komen voor een productpresentatie?

Ja, wij verzorgen ook presentaties bij u thuis of op een door u geregelde locatie. Wij vertellen dan uitgebreid over onze producten, de kwaliteit daarvan en indien gewenst over de textielgeschiedenis. Het complete assortiment nemen we mee, zodat alle deelnemers de producten kunnen zien en voelen. Ook voor een gezellig high-tea of bijvoorbeeld borrelhapjes tijdens de productpresentatie kunnen wij zorgen. Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden: info@cottoncounts.nl

 

3) Werkt CottonCounts ook met bruidslijsten?

Een huwelijkslijst kunt u bij ons ook laten opstellen. Alle cadeaus worden feestelijk ingepakt en voorzien van een kaartje met de naam van de gever(s) en door ons bezorgd op de locatie waar het huwelijksfeest wordt gevierd of op een andere door u gewenste locatie. Makkelijker kan het bijna niet. Wij informeren u graag over de mogelijkheden! Neem aub even contact met ons op via info@cottoncounts.nl

 

4) Kan ik een CottonCounts-product ruilen of terugbrengen, als ik er niet helemaal tevreden mee ben?

Bent u onverhoopt niet tevreden over uw bestelling? Ruilen of terugbrengen van een artikel is bij ons geen enkel probleem. U kunt producten binnen veertien dagen na ontvangst ruilen of terugbrengen, mits de artikelen ongebruikt en onbeschadigd zijn. Uit hygiënisch oogpunt kunnen dekbedovertrekken, hoeslakens, lakens en tafellinnen alleen worden teruggenomen mits ze niet uit de originele verpakking zijn gehaald. Bent u niet helemaal zeker over de maat, meet dan voor de zekerheid eerst uw dekbed, bed of tafel even op, voordat u het product uit de verpakking haalt. Wij werken niet met tegoedbonnen; u krijgt direct uw geld terug of u kunt het ruilen voor een ander product van dezelfde prijs. Wilt u een product retouneren? Stel ons dan per mail op de hoogte:info@cottoncounts.nl. Wij sturen u dan een retourenformulier. Mocht een artikel willen ruilen, dan kunt u dit artikel ook terugbrengen naar onze winkel. Het adres van onze winkel is: Frederik Hendriklaan 154 A, 2582 BJ DEN HAAG. Wilt u er zeker van zijn dat het product dat u graag wilt ruilen voor het ontvangen product ook op voorraad is, belt u dan aub even vantevoren naar de winkel op 070-3225280. U kunt de producten ook terugsturen naar hetzelfde adres. De verzendkosten zijn dan voor uw rekening.

 

5) Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen boven 50 euro berekenen wij voor verzending binnen Nederland geen verzendkosten. Onder dit bedrag berekenen wij 2,95 euro per pakket tot 10 kilo. Het pakketje wordt via TNT of DPD verzonden.

 

6) Worden de producten van CottonCounts ook naar het buitenland verstuurd?

Ja, wij versturen uw bestelling momenteel naar heel veel Europese landen, zoals Duitsland, België, Oostenrijk en Spanje. De verzendkosten verschijnen na het invullen van uw adresgegevens automatisch bij het afrekenen in beeld. Wilt u graag een pakket in een ander land laten bezorgen of ontvangen, dat niet wordt aangegeven in de lijst? Vraag dan even de verzendkosten voor dat land op via info@cottoncounts.nl

Een aantal voorbeelden:

België: 9,95 euro

Duitsland: 10,95 euro

Oostenrijk: 13,95 euro

Frankrijk: 14,95 euro

Spanje: 26,95 euro

 

7) Wat is de levertijd?

CottonCounts streeft er naar om bestellingen die op werkdagen worden gedaan voor 12.00 uur 's middags direct te verpakken en diezelfde dag op de post te doen mits de betaling ook binnen is. In de regel heeft u het pakket dan de volgende dag al in huis. Bestellingen in het weekeinde worden dan wel direct verpakt, maar kunnen pas maandag worden verzonden. U heeft de bestelling dan normaal gesproken dinsdag in huis. Het duurt langer om bestellingen die afgeleverd moeten worden in België, Duitsland of een ander land in het buitenland op de plaats van bestemming te krijgen. Bestellingen naar andere Europese landen duurt in de regel 3 tot 5 dagen. Mocht een product pas later kunnen worden geleverd, dan staat dit vermeld bij de productinformatie op de site.

 

8) Hoe kan ik een CottonCounts-product zo goed mogelijk verzorgen?

CottonCounts-producten zijn makkelijk in het onderhoud. Onder het kopje productverzorging op onze site kunt u deze tips en aanbevelingen vinden.

 

9) Mijn vraag staat hier niet bij, maar hoe krijg ik toch een antwoord?

Stel uw vraag via info@cottoncounts.nl en u krijgt van ons zo snel mogelijk een antwoord.